aan alle goede dingen komt een eind, webmasterplein.net 2003 - 2013
wij danken jullie voor al mooie momenten die dankzij dit forum ontstonden - Derk, Rutger en Stef

Multimedia speler

Je spreekwoordelijke ei kwijt? Of weet jij waar Yatpo tegenwoordig uithangt? Het Café van Mario is 24/7 open. Powertools kick ass!

Multimedia speler

Berichtdoor Krassie » 28 maart 2010 18:58

Aangezien mijn iPod niet meer werkt zoals het hoort, en ik niet direct de neiging heb om terug naar Apple te stappen, vroeg ik mij af wat jullie goede alternatieven vinden, rond de grote orde van 100gb (toch min 50).
Avatar gebruiker
Krassie
wmpr
 
Berichten: 4526
Geregistreerd: 15 dec 2003 06:28
Woonplaats: Oost-Vlaanderen - België

Re: Multimedia speler

Berichtdoor Remi » 28 maart 2010 20:34

Dan zweer ik toch bij de iPod classic.
Waar heb je hem trouwens gekocht? Want daar heb je 2 jaar naar aankoopdatum garantie, wettelijk verplict. Je moet trouwens niet bij Apple aankloppen die helpen je echt niet verder, stelletje gieren.
Ik zou hem trouwens je nieuwe bij de MediaMarkt kopen, die doen niet moeilijk over de garantie. Als het binnen 2 jaar is doen ze niet moeilijk.
Avatar gebruiker
Remi
wmpr
 
Berichten: 3010
Geregistreerd: 04 apr 2006 15:22

Re: Multimedia speler

Berichtdoor KillerSponge » 28 maart 2010 23:37

Voor die grootte, geen flauw idee, geen ervaring mee. Dat zijn altijd harde schijf spelers, die heb ik afgezworen, rotdingen :P
Blabla en andere onzin - http://killersponge.nl
Avatar gebruiker
KillerSponge
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 14456
Geregistreerd: 24 aug 2004 13:05

Re: Multimedia speler

Berichtdoor Krassie » 29 maart 2010 13:35

Ik heb de mijne gekocht bij Switch, nou vorige keer toen ie kapot ging heb ik na maanden mailen en dreigen een nieuwe gekregen, maar blijkbaar gaat dat spul niet langer mee dan 2 jaar... Dus nu is pas mijn eerste garantie verlopen eigenlijk heb ongeveer 3 jaar een iPod gehad dan...

Maar om nu een nieuwe te kopen en dan te weten dat ik binnen ander half jaar terug zo'n lijdensweg moet ondergaan... :cry:

Btw; tot nu toe ripte ik mijn cds in aac aan 320 kbps. Laat me zeker stellen dat kwaliteit boven compressie gaat als ik mijn cds opnieuw rip.
Avatar gebruiker
Krassie
wmpr
 
Berichten: 4526
Geregistreerd: 15 dec 2003 06:28
Woonplaats: Oost-Vlaanderen - België

Re: Multimedia speler

Berichtdoor Remi » 29 maart 2010 16:27

Waarom 320kbps? Met aac encoding, die duidelijk veel beter is dan mp3, hoor ik zelfs niet het verschil tussen 320kbps en 192kbps.
Maar goed, mijn iPod classic 80 gig houdt het nu al 2,5 jaar vol zonder enig probleem. Dus ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Maar goed je zou ook voor een zune kunnen gaan.
Avatar gebruiker
Remi
wmpr
 
Berichten: 3010
Geregistreerd: 04 apr 2006 15:22

Re: Multimedia speler

Berichtdoor Krassie » 29 maart 2010 19:49

Misschien moet ik nog even mijn plan proberen te trekken tot mijn gsm 't begeeft en dan een nieuwe smartphone kopen die er ook als dienst kan doen tegen dan zijn die micro-sd kaartjes weer wat groter :}
Avatar gebruiker
Krassie
wmpr
 
Berichten: 4526
Geregistreerd: 15 dec 2003 06:28
Woonplaats: Oost-Vlaanderen - België

Re: Multimedia speler

Berichtdoor KillerSponge » 30 maart 2010 09:16

Dat doe ik ook, hoewel je dan nog steeds niet aan die 100GB gaat komen. De 32 GB microsd kaartjes beginnen nu net te komen, en 64GB smartphones zijn op een hand te tellen én peperduur.
Blabla en andere onzin - http://killersponge.nl
Avatar gebruiker
KillerSponge
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 14456
Geregistreerd: 24 aug 2004 13:05


Keer terug naar Café di Mario



cron